Make your own free website on Tripod.com

WEB BPPNT


Sumber : Mahazalim

Rakyat Terengganu waspada tipu helah Umno

Sewaktu saya balik kampung ada beberapa perkara yang telah di fitnah kan oleh puak UMNO kononnya  :

  •     Ada seorang korporat telah sponsor masa Muktamar Pas baru ini dengan wang RM  400,000

  •   Di Besut kononnya kebanyakan projek dari pejabat daerah diberi kepada puak Pas dan arahan ini di keluarkan oleh ahli DUN Pas

  •   Hj Idris konon nya mengatakan Ustaz Aziz hendak berbaik baik dengan puak UMNO tapi orang atasan Pas tidak benarkan

  •   Semua  AJK masjid dan ketua Kampong  puak UMNO di pecat 

Ulasan :

  •       Jika benar ada orang sponsor dalam Muktamar Pas sudah pasti  Mahathir akan arah BPR  menyiasat  dan kepimpinan Pas akan di tuduh melakukan rasuah dalam parti . Cuba kita fikir adakah  MB Hj Hadi akan benarkan ini berlaku??? 

  •       Boleh ke seorang ADUN nak pandai pandai mengarahkan pihak pejabat daerah Besut nak suruh itu dan ini . Kita  kan ada peraturan ada sebutharga dan sebagai nya mana boleh projek kerajaan tidak ikut peraturan , dia orang ingat DO tuu tunggul kayu ke  macam puak UMNO ------ kerajaan mahadir boleh lah dia buat macam tuuu  dia ingat mak pak dia punya  harta ,  dia kebal dari segala nya

  •       Jangan lah cepat percaya dengan tomahan tidak berasas  kalu betul dari mulut Dato Idris boleh ke di percayai , bagi saya kalau dah dia tuu penyokong mahadir yang jahat tuu  serupa dua kali lima lah jahat nya  luar nampak baik tapi dalam hati siapa tahu !!!!!  mereka ini lebih pentingkan perut dan duit semata tengok kes Anwar dah terang terang mahadir berbohong sebab takut nak ke mahkamah masih lagi sokong si tua laknat tuuu...... apa jenis pemimpin kalu masih lagi sokong kejahatan .... orang jahat saja akan sokong orang jahat

  •       Ini satu perkara , kan Hj Hadi dah kata semua AJK masjid kita lantik bergantung kepada kariah masing masing , kalau seminggu sekali pergi ke masjid nak lantik jadi  AJK ke ???  masa dulu semua AJK  puak UMNO lagi dahsyat  .......  yang jahat pun jadi  AJK  masjid  - masa BN memerintah dulu pun sampai sekarang nama AJK masjid belum disahkan oleh majlis ugama , bagaimana PAS nak sahkan itu pun perlantikan dibuat oleh puak politik UMNO

 Oleh itu  semua rakyat negeri Terengganu berwaspada lah dengan semua rekaan dan fitnah jahat angkara puak UMNO nak memburukkan kerajaan Pas Terengganu .

 Serupa lah kes Sauk dan Al Maunah  cuba anda fikir macamana kejadian rompak senjata  jam 2-4 pagi   , pada keesokan nya boleh keluar dalam akhbar penipu tuu   berita rompakan tersebut pada hal kebiasaan nya  tepat jam 12.00 tgh mlm semua berita yang sebelum tu shj yang keluar kerana semua berita dah di cetak , nampak sangat perancangan. Satu lagi alangkah begitu mudah puak Maunah masuk tempat simpanan  senjata ...... semua tuu nak memburukkkan Pas dan nak mengalih perhatian rakyat kerana Dato Shafei bekas Ketua Pengarah BPR telah mengeluarkan kenyataan dalam mahkamah bahwa mahadir telah menghalang dia dari menyiasat bekas Ketua Pengarah Unit Perancang Ekonomi masa tu Ali Abu Hasan terdapat wang tunai RM 100,000  dalam almari  dari mana dapat duit tuuuuu.....  itu sebenar nya mahadajal tu takut  dan satu lagi nak menjustifikasikan  pengharaman nama Islam pada parti Pas dan seterusnya mengharamkan Pas ....

 Dari sekarang hati hati kalau ada berita keluar dari mulut dan lidah biawak Mahataik , Mahadajal   .........

 BOIKOT LAH UTUSAN DAN BERITA HARIAN TUUUU 

UTUSAN  PENYESAT  FIKIRAN  RAKYAT

 Reformist  ganu


  Kembali ke Laman Utama